۲۵
اسفند
به نام خدا
1) آختاران تاپار، یاتان یوخودا گورر.
ترجمه :کسی که جستجو کند پیدا میکند و کسی که بخوابد در خواب میبیند.
مفهوم این ضرب المثل را می توان به مفهوم جمله معروف جوینده یابنده است، نسبت داد.
به نام خدا
1) آختاران تاپار، یاتان یوخودا گورر.
ترجمه :کسی که جستجو کند پیدا میکند و کسی که بخوابد در خواب میبیند.
مفهوم این ضرب المثل را می توان به مفهوم جمله معروف جوینده یابنده است، نسبت داد.
تاثیر رنگ ها در تبلیغات و آرم ها
قرمز
قرمز رنگ خون و آتش است؛ با جنگ، قدرت، استحکام، شور و اشتیاق، عشق و آرزو در ارتباط است. این رنگ رنگ حسی است و پیام های قدرتی و احساسی را منتقل می کند. این رنگ در بسیاری از پرچم ها نیز وجود دارد. در حقیقت رنگ قرمز یک گزینه عمومی و متداول است چون شور و هیجان مردم را بر می انگیزد و همیشه برجسته و گیراست.